Wednesday, March 23, 2011

++ cUti sem ==


alahaiii....Eh2~npe lak aku mengeluh nie..bowing kowt dok uma lame2 nie..dah xtaw nkl wtpe..tp xpe2..aku ley tlg mak aku kemas uma…yela..parents aku kje dari pagi sampai la petang..pagi 2 klau adek lelaki aku rase xnak klua ade gak la owg kad uma..klau x tinggal aku sowg2 kad uma…bgon pagi solat suboh n tros basuh kaen...nthen g sidai kaen..kemas satu uma..dah xtaw nk wtpe aku on9 jew la..aku mmg suke wireless kad uma..sbb laju gler smpai terlebih bar…xmcm unisel lambat gler..nthen klau tengah ari lak aku la kena masak..seb baek aku nie mmg pndai masak..so xde hal la..smpai adek aku pesan dy soh ari2 goreng aym..sbb aku goreng ayam mmg sedap..nthen klau petang2 klau ade bahan kd dapo 2 aku wt la jemput2..sbb mak aku balik jew mesti lapa..nthen aku kne masak untuk mkn mlm awl..sbb nnt senang adek aku nk study..n ayah aku klau bley pas balek jew kje nk tros mkn..mak aku mmg suke klau aku cuti sem..sbb aku xsuke kua uma..xtaw nk date ngn spe..hmm~lagi pun aku dapat tlg mak aku selesaikan hal kad uma..xdela mak aku penat sangat..

Klau time hujung minggu lak aku suke balik uma atok aku..balik uma atok aku asyik makan jew…naseb baek x gemuk..lagi pown atok aku xsuke cucu dy gemuk..huh~seb baek ade jgak owg xsuke aku gemok..yela..ade owg 2 bler gemuk sibuk nk diet la nk kurus lah..so aku selese ngn keadaan aku skang..aritu aku balek uma atok aku atok aku nanges…atok jgn lah nanges..cucu2 atok sumer syg kad atok la..

Wokey..time cuti sem nie aku dah tekad nak wt lesen kereta..mak aku da bg “green light”.atok n adek aku pown support skali..nthen aku da try mintak mak aku beli kan kereta sekali..mak aku macam ok jew...

Tp bler dah cuti sem nie..aku xde mood nk mkn..aku pown xtaw nape..myb klau kad ostel aku kuat mkn sbb mmbe2 aku mmg suke bg makan..nthen mule la gastrik..nie yg paling perit..sbb aku gastrik nthen muntah2..mmg xthn..slagi x baek terpakse la menghadap muke dokter n mcm2 jnis ubt..dokter pena cakap klau aku gastrik xelok2 kne wt pembedahan…alahaiii…dokter2…seb baek wat mase skang nie tahap darah aku stabil..sbb dokter xbg aku tension2 sgt…nnt tkot jd cm dlu sbb aku kurang darah hampir pitam kad sekolah..dah la time exam..nseb baek x jadi ape2..hope gastrik aku kali nie x bwk aku msok hsptl..


sekian terima kasih..

tulus e-class,NuR aMaLiNa BiNTi SaBiHuDDin

~♥♥p/s;take care untuk diri sendiri!!♥♥~

No comments: