Thursday, April 7, 2011

Alhamdulillah!!

Alhamdulillah..result untuk sem 2 baru jew klua..even pointer x cantik aku bersyukur sgt2..thnx kad family2 n kwn2 yg support aku slame nie..hmm~but target yg ayh aku nk aku tak dapat nk tunai kan..tp agk2 aku dapat tak adiah yg ayah aku janji kan..mcm dpt kot~sbb ayh aku ade ckp klau dpt pointer yg ayh aku nak ayah aku belikan kereta..WHAT??cm xcaye lak..abg aku relax k xmao jlez2 k..hihi..nOw dlm proses membuat lesen..baru2 nie aku ade wat test computer..alhamdulillah lulus..now nk wt Lesen P pulak..

sekian terima kasih..♥♥

tulus e-class,NuR aMaLiNa BiNTi SaBiHuDDin

~♥♥p/s; Myb aku dapat semua nie coz allah dah tentukan..betol la owg cakap mungkin ade hikmah disebalik pe yg blaku..berkat kesabarn,doa,usaha n last skali tawakal…!!!♥♥~

6 comments:

MiSzy DiaN said...

wahhh baru start nak amik lesen P.. gud luck yaa.. hehe.. kita sama.. saya pn baru start nak amik lesen.. tggl QTI and test JPJ jak lagi..

amalyna said...

ow~yeke??gud luck jgak yea~
:)

Kyra said...

tahniah!!lpas ny ley g klas dgn new car :)

amalyna said...

insyallah~
;)
hehe~

Siti Sarah said...

hey pelangi ! sara ta follow pelangi taw , ta bule tlis at shoutbox pelangi laa , dy tana lekatt . so , sara tulis sini jelaa , ;D klau ske , follow sara blek yee .

amalyna said...

hey sara~
mekaseh ye follow..
;))