Tuesday, February 28, 2012

Kebahagiaan :)

Hai blogger, follower and stalker.. lame aku tak update blog.. sorysory.. bz sikit eh.. arap maklum la kalau dah berpunye nie memang lagi bz la citernye.. hehe.. sem nie banyak giler assmt.. tak tau la biler nak siap.. lagilagi dapat assmt last2 minit.. memang terbaek lah kan.. saba jew la.. tapi nasib baek ade kaseh sayang.. so takdela tension sangat.. sebab dye sentiase buat aku gembire!! Syg dekat dye sangatsangat..



Eh.. lupe nak bagi taw.. 2.2.12 cantik kan tarikh tu.. hehe.. tarikh tu ati aku dah dimiliki oleh someone.. name dye Mohd Nazrul @ boy @ kudut.. banyaknye name dye.. ishh.. dye nie tamak betowl.. sumer name dye nak guna.. tapi aku peduli ape.. gua syg lu beb!! Gua syg lu sampai bila2.. wokey! Dye bukan budak UNISEL..

Thank you b.. coz sanggop idop susah payah ngan sayang samesame.. walau jaoh mane pown b pegi, b tetap dalam ati syg.. thnx terime syg seadanye.. syg bahgie sangatsangat dengan b.. tapi ngat lu jangan macammacam kang gua bom lu.. haha.. thnx bagi lagu ‘’ku pinangmu dengan bismillah-Unggu feat Rossa’’.. kalau sayang rindu b mesti dengar lagu nie.. I miz u b!!
b.. syg selalu ngat pesan b "syg,b  nk syg taw yg b syg kad syg sgt2.syg sowg dlm ati b.take care syg jge kesihatan.b janji bler sumer da satel b jumpe syg" b~!!

No comments: