Saturday, April 21, 2012

When will my prince come ? ;’(

Hai follower, blogger dan stalker.. wokey sebelum aku nak tidur nie.. aku nak meluahkan perasaan sekejap.. sory la kesian korang kena dengar luahan hati aku nie.. huhu.. wokey ! aku rindu dekat boy aku.. dah dekat 2 bulan dye pergi, 2 bulan jugak x contact.. pehh !! rindu kot.. just dengar ape yang orang-orang yang rapat ngan aku ape yang boy pesan “jage diri, kirim salam” 2 jew.. huhh~ dye taw tak yang aku rindu kaw2 dekat dye nie.. haiihh, sabar jew la.. bila dah rindu dekat dye mule la menangis.. erkk,menangis ? biar betol nie ? 2 bulan menangis sebab rindu dekat dye.. kadang-kadang kalau terjaga tengah malam mesti tengok handset.. selalu nye kalau terjaga tengah malam aku contact dye.. tapi sekarang cari teddy bear, pelok, tidur balik..


Terima kasih dekat kawan-kawan aku yang banyak sokong aku.. yup! kawan aku akan pelik bila tengok aku menangis.. sebab selama nie kalau aku rase tak bersemangat pown aku akan kuat.. tapi sekarang aku dah tak tahu nak kuat macam mane lagi.. aku dah tak tahu nak sabar macam mane lagi.. air mata nie asyik nak mengalir jew.. rindu sangat la tu kan.. lagi-lagi kalau dengar lagu-lagu yang dye nyanyi.. lagi la air mata nie cepat jew keluar.. haiihh..

b,syg nak b bersabar dengan apa yang menimpa kita. Dugaan untuk kasih dan sayang kita. Sebab syg tahu Tuhan bersama dengan orang yang sabar. Kalau nak cakap pasal rindu, hanya Dia yang tahu betapa syg rindu segala-galanya tentang b. Senyum b, ketawa b,gurau b,nakal b, sikap b yang buat syg membebel,marah n touching...Rindu gaduh dengan b,makan dengan b, jemput syg dekat ostel...Semua. 
syg rindu tentang kita. syg harap b pun rindu syg...
I miss you my COMOT ;'( 

"YOUR LURVE ".

3 comments:

princess_kyuruky said...

sabr jew la..kite pown penah rase dulu..:(

Atie Zieya said...

boy awk g mne?

Nurrul Hazieqah said...

kenapa llama sangat boy kamu menghilang ?
dya pergi mana ? ? erkk.. really tak contact langsung.. urm..