Saturday, January 17, 2015

Happy birthday

Lame rasanye tak update nie. Hehe. Bz sgt dgn kerja. Wokey semalam my birthday! 16/01/2015 happy birthday to me. Wokey walaupun semalam macam2 perasaan ade paling tak boleh lupa macam mane sorang makcik dekat office ni sakit kan hati aku. Serius dari first day aku kerja sampai sekarang dia tak pernah berubah. Aku pun dah tak tahu nak sabar macam mana lagi. Buat betul salah kalau buat salah Kau marah aku aku boleh terima lagi.
     First time jugak aku rasa balik kerja masa tengah jem orang dalam kereta sebelah kanan kiri polis trafik pown dok pandang pelik asal aku menangis masa tengah dalam kereta. Masa tu pulak aku tengah on call dengan future. Memang dah cakap awal-awal yang aku nak nangis nak berhenti kerja tak boleh nak sabar lagi. Finally! Memang aku nangis betul-betul. Memang dah tak boleh nak tahan air mata ni lagi. Terkejut future dengar aku nangis. Future pun jauh so dia pun tak tahu nak pujuk macam mana. 
     Thank you dear sudi dengar cerita sedih kita. Walaup apa jua perasaan saya tetap akan carik awak. Sebab awk la tempat saya bercerita antara suka dan duka. I love u dear. Thank you juga sebab jadi orang pertama dan terakhir wish yea. 
     Buat mak-mak dara kesayangan thank you celebrate birthday iolls kenangan sebelom I berhenti kerja. Iolls dah tak dapat nak bertahan lagi hope mak dara paham yea. Macam mana mak dara rasa macam tula I rasa. Yang penting I tetap rindu uolls. 














No comments: