Wednesday, June 15, 2011

G.E.M.B.I.R.A





Lame nye aku tak update blog..abis berlumut blog aku nie ha..arap maklum la bz ngan holiday with family n final exam lagi..alhamdulillah..now tengah cuti sem…5/06/2011 yang lepas aku with my family g Melake..biasela ari ahad ade kenduri kawen uma kawan emak dekat Melaka..so kami sekeluarge kebetulan dah sampai Melaka bercuti sekali dekat sane..satu malam kami sekeluarge tido dekat Melaka..ape tah name hotel dekat Melaka tu lupe plak..hehe~

************

6/7/2011(isnin) aku sekeluarge bertolak pergi ke Port Dickson plak..satu malam tido dekat Hotel Tiara Beach Resort..memang best..best dapat mandi swimming pool…lame tak mandi dah..hehe..aku mandi ngan adek laki dan adek aku yang last sekali tu jew..malam plak karaoke dengan adek2 aku..hehe..nthen maen game dekat Resort tu..

************

7/7/2011(selase) lepas balik dari Port Dickson…ktowg sekeluarge pergi makan Sate Kajang Hj Shamsuri..memang sedap..lepas makan teros balik uma kemas2 barang sebab kena balik hostel sebab rabu ade exam..final plak 2..kalau exam biase tak pe jugak..malam tu baru aku start bukak buku..dalam kol 3 pagi baru aku tido..zzZZZz

tulus e-class,

NuR aMaLiNa BiNTi SaBiHuDDin

~♥♥p/s;HAPPY~!!~♥♥~

3 comments:

shedameor said...

untongla dapat bercuti :)

DIDIDAA said...

whoaaaa syok ah PD <3

amalyna said...

shedameor;mmg untung..hehe~

dieda;syok sgt2 dpt holiday with family~