Saturday, September 3, 2011

Harap semuanya berjalan lancar

Err.. first-first raye jew aku dah tak sihat..batok,selesema,sakit tekak.. dugaan-dugaan.. nasib baek raya ke-2 dah ok sikit tak terok macam raye pertama.. raya ke-2 aku raye dekat Tanjong Karang kampong belah mak aku.. bosan nye kad sane.. BB aku lak adek beradik aku gune masing-masing nak on9.. so never mind lahh.. tibe-tibe adik aku no-4 ajak pergi raye uma kawan dye.. so aku join la sekali.. adek aku cakap aku kena drive.. err.. driver.. aku dah terpikir kereta ape,keadaan jalan yg aku nak lalu,auto ke manual sebab aku manual lemah sikit dah lame tak drive..kereta yg aku drive kereta Kenari.. teros teringat dekat tettt.. pehh,penat gile dengan jalan jem nthen kereta manual nak kena main gear lagi.. nasib baik tak mati tengah jalan.. Alhamdulillah,terbaek la keluar ngan member-member adek aku..


No comments: