Thursday, April 3, 2014

Eastern Distinction Sdn Bhd

Assalamualaikun semua! Cuba korang sebut eastern distinction haaa! Mesti terbelit2 lidah tu kan?? Haha. Aku pown mula2 dulu terbelit jugak la lidah nie menyebutnya. Tapi skang dah pandai nak sebut. Hehe.
     Mesti korang tertanya2 kenapa title aku eastern distinction kan?dekat situ la aku bekerja! Waaahhh! Dah bekerjaya aku sekarang kan. Gaji pown alhamdulillah cukup untuk menampung aku. Tapi bila gaji jew tgn, mata, hati nie mula la nak manje2 beli itu ini. Sabar jew la kan. 
     Aku rasa tersangat jauh dengan Kos masa aku belajar dulu. Dulu amik Kos Cikgu. Tapi sekarang kerja jadi account officer. Haa! Jgn ingat senang wokey. Mata kena bukak besar2 yg paling penting kena fokus. Kalau salah satu nombor abis la kan. 
     Tempat aku bekerja nie menguruslan katering. Bukan katering dekat darat jew tapi dekat atas kapal pown ade jugak. Ape2 pown aku enjoy dengan kerja aku walaupun kadang2 hati nie meronta2 nak berhenti atas sebab2 tertentu. InsyaAllah kalau ade rezeki lain akan aku pertimbangkan. 

No comments: