Saturday, April 5, 2014

Rindu

Jauh di sudut hati tetap rindu wokey! Tapi hanya rindu dengan bayang2 awak. Walaupun awak dah ade peganti saya. Saya redha! Maaf tak dapat jadi yg terbaik untuk awak. Awak take care yea. Andai saya ada peganti awak satu cara untuk saya buang bayang2 awak dalam hidup saya. Takpe saya tahu awak mesti bahagia tanpa saya kan. Thanks taw sebab pernah celebrate birthday saya walaupun tahun nie takde sape celebrate birthday saya. Takpe saya tak amik hati pown wokey. Awak kena kuat wokey. Saya dah tak boleh nak take care awk, nak ceriakan awak, nak amik tahu pasal awak. Sebab saya tak layak untuk awak. Bila tengok gambar2 kita mula la hati nie lembut macam tau fu fa air mata pulak asyik nak mengalir jew. Tapi awak jgn risau kita kuat la. Kita kuat macam besi yang ada dalam badan kita nie taw :-) awak pown kena kuat la macam besi dekat kaki awak tu. Walaupun kita geng sebab ada besi dalam badan kita tapi tak semestinya awak jodoh kita right? Mohd Nazrul !!! JANGAN SEDIH tu air mata cover sikit yea. Adooii hilang gangster tu kang. Kita undor diri dulu yea demi orang lain. Assalamualaikum ;') "nazlyna"

No comments: