Sunday, January 15, 2012

Rumah Wardina Saffiyah di pecah masuk


Serius terkejut lepas bace dekat twitter Wardina Saffiyah yang rumahnye di pecah masuk.. masa rumah WARDINA kena rompak , wardina hanya menutup RAMBUTnya dengan selimut . bila PEROMPAK tu dtg dekat dgn WARDINA , SUAMI dia dgn lantang cakap , 'JANGAN SENTUH DIA , DIA TAK ADA TUDUNG!'


#Subhanallah begitu sekali suami dia menjaga kehormatan yang hanya miliknya :') mungkinkah ada lagi kaum ADAM yang seperti ini ? 
RENUNG²KAN
Nak bace lebih lanjut klik sini

1 comment:

Nur Aischa said...

tula kan, smlm dah baca kat paper. kesian tgk dia sekeluarga :( rupanya masih ada lagi lelaki mcm suami dia dlm dunia ni kan :')